YéS, I'm Blogging

Posted March 17, 2005 by esskateboarding

Chick MagnetHot or Not?

Share:

  • Myspace

Comments:

There's 72 responses to "YéS, I'm Blogging"

  1. I'll start it out with.... not.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  2. Whatever dude...TOTALLY HOT!!!!!

    Pizza Chief Posted: 9 years ago
  3. hahaha..

    Joe Posted: 9 years ago
  4. Whot?

    huphtur Posted: 9 years ago
  5. who the hell is that anyway?

    Mocos Posted: 9 years ago
  6. YEH !!! dis disco dude is damn HOT !!!

    Marco Posted: 9 years ago
  7. Hott, with two t's.

    ssm_skater Posted: 9 years ago
  8. glasses are HOT

    r00ts Posted: 9 years ago
  9. hehe...

    david Posted: 9 years ago
  10. Who the fuck is he ?

    Noc Posted: 9 years ago
  11. Tu n'es pas un chaud lapin p'tit homme aux lunettes rouges!espèce de louttre!

    Jean-Jaques Rousseau's Sister Posted: 9 years ago
  12. It's an old picture of me. I was just testing out the new blog.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  13. AH ok!lol!an old picture of you!

    Jean-Jaques Rousseau's Sister Posted: 9 years ago
  14. Hahahaha.

    Nah.

    JaméS Posted: 9 years ago
  15. looks like penny kinda.

    daniel diaz Posted: 9 years ago
  16. I'm going to say Hot hair and glasses and Hot for the dude who got BGPs (Back Ground Props). My goal for next year is to get as many BGPs as possible. I'll try and keep score.

    craig Posted: 9 years ago
  17. Groovey glasses but man that was long ago this is now......2005

    Mike Posted: 9 years ago
  18. Yo man... those are sexy.

    Steve Posted: 9 years ago
  19. gay

    Brent Kennedy/my number is 818 451 5270 Posted: 9 years ago
  20. it looks like he has down syndrome

    lucas Posted: 9 years ago
  21. not hot.

    David H. Posted: 9 years ago
  22. whateva floats ya boat

    richy c Posted: 9 years ago
  23. Damn, Down Syndrome.... Next time I'll keep my old pictures to myself.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  24. OH PUTAIN!Tu ressembles à Elton John!!!!!!

    Jean-Jaques Rousseau's Sister Posted: 9 years ago
  25. elton johns sick so okay

    Marc Posted: 9 years ago
  26. mmm smokin'!

    Tsunami Posted: 9 years ago
  27. hey you're cute for a down syndrome

    chad Posted: 9 years ago
  28. you are all so damn gay

    hater Posted: 9 years ago
  29. especielly chad and marco

    hater Posted: 9 years ago
  30. all skating no hating, so hater can suck a dick and go kill himself

    Geoff Posted: 9 years ago
  31. hahaha...this is a good one

    minerman Posted: 9 years ago
  32. the emerica blabs are down so im visiting...is anyone else here?

    minerman Posted: 9 years ago
  33. fuck this place...it sucks

    minerman Posted: 9 years ago
  34. Hey yo, it's iwishilivedinfinland from the blabs, I'm here. I like this place, because it seems like people who work for eS might actually read this!

    Brendan Posted: 9 years ago
  35. We do read this...that's the crazy shit right there. The guys that work at Emerica can't read so it's hard for them. They just found out yesterday they have a website.

    craig Posted: 9 years ago
  36. Oh snap! I'm telling Jeff.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  37. You look like a gay version of Peter Brady!

    DaveMustaine Posted: 9 years ago
  38. "Fag" needs a hair cut

    John d Posted: 9 years ago
  39. john u gay bitch never agin say that

    erick Posted: 9 years ago
  40. i like that your rockin the long wavy hair, pimp shit

    james Posted: 9 years ago
  41. yo that motherfucker is uglier than hell

    eShoes Posted: 9 years ago
  42. haha...what a pimp

    Chadman Posted: 9 years ago
  43. Homie looks like a young Tom Penny to me.

    Brendan Posted: 9 years ago
  44. If only I skated like Tom...

    Josh P. Posted: 9 years ago
  45. I like this place WAAAY more then the emerica board cause people from the team, or people who work at `es read this shit. Like Craig fo example.

    Cody Posted: 9 years ago
  46. yeah and I put up photo of myself you guys to laugh at. that's an added bonus right there.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  47. man i dont care wat u guys say that hair is pimp

    erick Posted: 9 years ago
  48. You might inspire me to grow it back out.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  49. oooo yea man u shuld its hella pimp

    erick Posted: 9 years ago
  50. marilyn manson at age 13

    josh t. Posted: 9 years ago
  51. bring back white suede accels please!!!

    keith Posted: 9 years ago
  52. dude i know a kid that looks like that right now

    magic nugget Posted: 9 years ago
  53. is that a boy or a girl?

    Tim Posted: 9 years ago
  54. boy stupid ass

    erick Posted: 9 years ago
  55. It's either a ugly chick or an ugly dude....

    Josh P. Posted: 9 years ago
  56. NOT

    P. Posted: 9 years ago
  57. i think you guys who are saying ugly and hot are all gay(unless ur a girl) cuz if ur looking at someone and saying oh shes ugly its the oppsite of hot and ur pretty much seeing if you like them or not so that means you are homeosexual; no offense though

    Marc Posted: 9 years ago
  58. Why does everyone compare this to the crap emerica board, THIS IS ÉS, NOT EMERICA!

    Rich Posted: 9 years ago
  59. Es rules Emerican can blow me and kid your a fag for putting this pic up you prolly dont skate and push mongo if you do

    Arias Posted: 9 years ago
  60. powner

    MIKE GRIFFIN WAFFLES Posted: 9 years ago
  61. his hair is too long

    Jon A Posted: 9 years ago
  62. This picture if from 1987. Mongo rules!

    Josh P. Posted: 9 years ago
  63. Guysss i decccided to post the Pj ladd shoesss in the who iss bigger topic enjoi

    Josh P. Posted: 9 years ago
  64. Hmmm... A fake me already. I'm flatered.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  65. i look totally hot in this pic yall. shut up im masterbating to it right now.

    Josh P. Posted: 9 years ago
  66. 2 fake me's?

    Josh P. Posted: 9 years ago
  67. cool?

    jason Posted: 9 years ago
  68. “Fag” needs a hair cut
    erick- "smart hairy ass"
    erick realy likes josh p
    erick is a big hairy ass fag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    that live under a tree with a hobo.

    John d Posted: 9 years ago
  69. fag fag fag fag fag fag fag

    John d Posted: 9 years ago
  70. i like the look....it's new wave / don't really care about how i look today because i woke up and my balls itched for half an hour.

    mikey dawes Posted: 9 years ago
  71. you loke like a shemale

    ilikeskateboarding Posted: 8 years ago
  72. A hot shemale, maybe?

    Josh P. Posted: 8 years ago

Commenting is disabled for this post.