éS Game of SKATE at éS World Headquarters!

Posted November 21, 2005 by éS

This coming Saturday, November 26, we will hold the last éS Game of SKATE of 2005 right here in the parking lot of éS Footwear, just above the Skatepark of Lake Forest. Space is limited, but you can sign up early at Focus Board Shop right across the street.

Everything will kick off at 12:00 noon, so make sure you arrive on time. If you snooze, you lose. We’ll be giving away prizes to the top 16 skaters, and top dogs will head home with new pairs of éS shoes and more. There are no age groups or categories, and the event is not open to pros, duh! So come have fun and throw down some flatground. See you there!

Location: éS Footwear 20161 Windrow DR (in the rear), Lake Forest, CA 92630

From I-5, exit Lake Forest Dr, go East for five miles, turn right on Rancho, turn left on Windrow, turn left in the cul-de-sac, then go to the rear of 20161. Here's a map.

Share:

  • Myspace

Comments:

There's 18 responses to "éS Game of SKATE at éS World Headquarters!"

  1. damn bitches, im all the way in ft. worth

    woolymastadon21 Posted: 8 years ago
  2. Does pushing mongo count as a trick? I got that shit on lock!

    Josh P. Posted: 8 years ago
  3. It sounds cool but im about an hour away, so idk if ill go.

    BURRITO Posted: 8 years ago
  4. haha mongo pushing is so gay but i wish i could come there to i am here in fucking the netherlands and its 20 degrees out

    Wouter2005 Posted: 8 years ago
  5. koston is my hero!! is the best!!!

    littleSk8er Posted: 8 years ago
  6. MAN¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ i was so anxious all this time for the K6.5 and they are not making them?
    MAN!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Josh P. or Craig you guys think i could get some K6.5 some day on some mailorder stuff or get lucky to get it in some shop?

    Alex Posted: 8 years ago
  7. sound koolio

    esfootys Posted: 8 years ago
  8. what do you mean no K6.5? Where did you hear that?

    Justin. P Posted: 8 years ago
  9. Justin - Read the "In Your Hood" post.
    Alex - I don't know.

    Josh P. Posted: 8 years ago
  10. Thanks Josh.
    WOW
    cant belive it

    Alex Posted: 8 years ago
  11. sorry I must be dense or something...all I saw in the "In Your Hood" post was Alex saying "ah man I can't believe about the K6.5"

    can someone fill me in?

    Justin. P Posted: 8 years ago
  12. eh, im in San Diego. I should go check it out this weekend.
    fuck competing in that shit, though. Everyone is gonna get taken out by some 10 year old kid.

    Demo Posted: 8 years ago
  13. Justin. P- im right there with you buddy...

    woolymastadon21 Posted: 8 years ago
  14. Josh P.- whats this about no K6.5? i couldnt find what you were talkin about in the "In Your Hood" posts.
    please reply!

    woolymastadon21 Posted: 8 years ago
  15. Mongo is the only way i can push seriously!

    it sucks but thats all i can do

    dirty-deuce Posted: 8 years ago
  16. ahah

    Wouter2005 Posted: 8 years ago
  17. i think u guys are so funny

    Wouter2005 Posted: 8 years ago
  18. dude i wish i could enter th contest il'd kill the compottition dam cant spell compotition oh well lol

    katrinas-victim Posted: 8 years ago

Commenting is disabled for this post.